Life Is Feudal Your OWN - Steam Account blockiert?

Become part of a great team that has nothing less as its goal than to be the world's best game server provider. Keep facing new, challenging and exciting tasks at a company that values your opinion.

open positions @ Nitrado
  • Hallo! Vielleicht hat jemand eine Idee...

Ich habe keinen Zugang mehr zu MEINEM Lif Your Own Server... alle anderen gehen.

Ein Freund mit Admin Rechten hat unabsichtlich mich gekicked... er wollte mich aus eine GIlde entfernen (war vereinbart) hat aber mich komplett gebannt (war nicht vereinbart ;-( ).

Auch ein neuer Charakter erhält keinen Zugang... ebenfalls eine Neuinstallation war nicht erfolgreich. Gefühl: Steam Account blockiert.
    Hat jmd. eine Idee, wie ich diese Blockierung aufheben kann?

Schätze, irgendwo in einer Datei (Datenbank) ist ein Parameter zu ändern.

Nitrade kann hier leider nicht helfen..

I wonder, wether s/o can help me.

Got my own LiF Your Own server with admin rights and a friend of mine, he has admin rights too, kicked me ..... and I cannot join on my own server:-//

Bad char..:

Does anyone know, how to unlock my char?

I created a new char ... and no chance. Still the same..

It seems to me, that the steam account is blocked. I am able to join other servers...

• Deine Steam ID scheint auf deinem Server gebannt zu sein.

Schau dir mal das hier an, damit solltest du weiter kommen:

Datenbankzugriff:

https://wiki.nitrado.net/de/datenbank_einsehen_bei_life_is_feudal

Spielerverwaltung:

How could a GM ban a person... : LifeIsFeudal

No support via PM.

Important: Mods here in the forum do not have access to your services. If we advise you to contact the support, you have to create a ticket or call them. There is nothing we can do.