Probleme d'imprint ark Ps4

Nitrado now has an official Discord server to bring communities, friends and other gamers together!
Join the Nitrado Community Discord now and share your experiences and knowledge with others!

Click here to go to the Discord Server!
  • Problème avec les imprint dino ark Ps4

Bonjour à tous j'ai un petit problème depuis quelques jours, depuis la dernières Mise a jour ark toute mes stat de imprint ne marchent plus (j'ai la maturation à 68% pour 0.06 d'intervalle, donc 1 imprint toutes les 28 min) j'ai rien touché au réglage toujours à 68.0% de maturation et 0.06% pour les intervalle, sauf que maintenant ca mets 15 secondes entre chaque imprint et au 1 er imprint directement à 100% de bonus de élevage.

Pouvez vous m'aider s'il vous plait

cordialement

Hello everyone I have a little problem since a few days, since the last Update ark all my stat of imprint do not work anymore (I have the maturation at 68% for 0.06 interval, so 1 imprint every 28 min I have not touched the setting at 68.0% ripeness and 0.06% for the intervals, except that now you put 15 seconds between each imprint and the 1st imprint directly to 100% breeding bonus. Can you help me please, sincerely