Download and save my Game Local

Nitrado now has an official Discord server to bring communities, friends and other gamers together!
Join the Nitrado Community Discord now and share your experiences and knowledge with others!

Click here to go to the Discord Server!
  • English : Hallo is it possible to copy my game file from the server to my local computer ?

Or will it be saved here if i change the game i want play vallheim now on the server but dont want that my 7 days game vanished forever maybe i want to play the game later.

German: Hallo ich würde gerne mit Vallheim starten würde aber gerne mein aktuelles 7 Days Game behalten für später villeiucht kann ich das aktuelle spiel bei mir sichern oder bleibt es gesichert auf dem server wenn ich das spiel wechsel ?

Danke MFG

Cj

• Normalerweise bleibt der Speicherstand erhalten. Unter gewissen Umständen kann es jedoch passieren, dass er verloren geht.

Das beste ist, wenn du dir deinen spielstand herunterlädst. z.B. mit einem FTP Programm oder wenn es nur einzelne Dateien sind, dann ggf. auch via dem Webinterface.

No support via PM.

Important: Mods here in the forum do not have access to your services. If we advise you to contact the support, you have to create a ticket or call them. There is nothing we can do.